Tää päivä on kulkenut aika pitkälle samaa rataa kuin eilinen, ahmimista, mutta tänään aloitin heti aamusta. Aamupalaksi 3 leipää ja suklaata, välipalaksi 2 leipää ja suklaata, ruokaa, leipää, suklaata, leipää, suklaata, leipää, suklaata jne.. Huoh. Hirvee morkkis nyt. Halusisin niin oksentaa! Tyhjentää ja puhdistaa itteni. Kaikki ällöttää. Tekis mieli itkeä. Aamulla ei tuntunut ollenkaan masentuneelta ja luulin jo, että vihdoin alkais vähän parempi kausi, mutta iltapäivästä se ahdistuskin sitten tuli.
Äitin ja iskänkin kanssa olen vain riidellyt. En voinut edes syödä samassa pöydässä. Välillä tuntuu, että oon niin ilkeä niitäkin kohtaan. Mutta sitten muistan kaiken mitä ne on mulle sanonut. En jaksa edes luetella kaikkia niitä painoon liittyviä nimityksiä ja huomautuksia.
Paino on noussut eilisestä ainakin 1,5 kiloa. Voi kun ei tarviis mennä huomenna kouluun.. Mutta pakkohan se on, olen ollut jo niin monta päivää pois pelkän masennuksen tai huonon olon takia. Äidille pitää aina keksiä joku tekosyy kuitenkin.
Olen muuten alkanut kirjoitella syömishäiriöliiton foorumille. SIlti tuntuu, että siellä ei ole paljoa samanlaisten ongelmien kanssa kamppailevia, vaan enemmän anorektikkoja ja bulimikkoja. Sitä paitsi siellä viesteihinkin vastataan hitaasti..
Mutta taidan tästä mennä nukkumaan, joskaan en varmaan unta vielä moneen tuntiin saa. Hyvää yötä pikku blogiseni. :D